Παραιτήθηκε από γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας η Μαρία Συρεγγέλα
Την παραίτησή της στον Κυριάκο Μητσοτάκη υπέβαλε το απόγευμα της Παρασκευής (6/6) η γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας, Μαρία Συρεγγέλα. Σύμφωνα με πληροφορίες η παραίτηση της κ. Συρεγγέλα για ...
.gif)















